FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Produkty FAKRO mogą być dostępne od ręki w magazynach regionalnych firmy FAKRO. W przypadku braku danego produktu w magazynie, obowiązuje czas produkcji podany w cechach produktu – wyrażony w dniach roboczych. Dostępność sprawdzisz dzwoniąc na infolinię: 790 272 770 Zamówienia można odebrać z magazynów regionalnych firmy FAKRO od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–14:30 po wcześniejszej awiazacji terminu odbioru Lista magazynów: Dostępność sprawdzisz dzwoniąc na infolinię: 790 272 770 Zamawiasz na sztuki, cena dotyczy jednego arkusza. Powierzchnia jednego arkusza podana jest w cechach produktu. Zamówienia można odebrać z oddziałów firmy Blachy Pruszyński od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–15:00. Oddziały: Cena dotyczy jednego metra bieżącego. Zsumuj wszystkie metry bieżące. W uwagach podaj specyfikację ilości arkuszy i ich długości. Wysyłka realizowana jest do godziny 11:00 (od poniedziałku do piątku), po zaksięgowaniu płatności. Uwaga: Nie wysyłamy elementów długich takich jak rynny czy rury spustowe. Tak dodatkowe rabaty naliczają się automatycznie po dodaniu produktów do koszyka. W zależności od jego wartości rabat zostanie naliczony automatycznie. Uwaga: Nie dotyczy produktów już objętych inną promocją.1. Jaki jest czas realizacji zamówienia dla produktów FAKRO?
2. Gdzie mogę odebrać zamówienia FAKRO?
3. Jaki jest czas realizacji zamówienia dla produktów Blachy Pruszyński?
4. Jak złożyć zamówienie na blachodachówki modułowe?
5. Gdzie mogę odebrać zamówienia Blachy Pruszyński?
6. Jak zamawiać blachy cięte na wymiar? (blachy trapezowe, panele na rąbek)
7. Kiedy zostanie wysłane zamówienie na rynny Niagara?
8. Jakie są formy płatności w sklepie
9. Czy mogę liczyć na dodatkowy rabat?